woensdag 27 augustus 2014

Tassen

Met mijn laatste 'La Maison Victor' kocht ik het boek 'Mijn Tas'. Ik wist niet waar ik moest beginnen, toen ik het de eerste keer doorbladerde. En nog steeds niet wanneer ik het de tweede en de derde keer bekeek, waardoor het boek er toch een tijdje bleef liggen zonder het echt te gebruiken.
Omdat ik, na 3 jaar naailes te volgen, nog nooit iets voor Ulrik maakte (en ik bovendien op zoek was naar een leuk verjaardagskado), zocht ik iets voor zijn nieuwe hobby, iets wat ik eventueel zelf kon maken. Ik vond een ideale tas: Wiske II zou perfect zijn voor zijn tafeltennistrainingen.



Als voering gebruikte ik een rode stof, wat je niet kan zien op de foto... Ik maakte er ook een klein zakje in, wat altijd handig is om kleine prullen in te steken... zelfs voor een man  ;-)  En de sleutelhanger werd geleverd door onze Guust.

Ondertussen getest en goed bevonden...

En vertrokken was ik... gisteren maakte ik een 'Juliette'... 



Nu nog een geschikte sluiting vinden en dan ben ik weer een tasje rijker!

1 opmerking: